ניהול העסק עם קופה ממוחשבת

שאלתם את עצמכם פעם מה צריך בשביל שעסק יעבוד כמו שצריך? מוצרים טובים? מיקום טוב?תקופה נכונה לשיווק? שיווק כזה או אחר? ועוד עשרות שאלות שאף תשובה עליהן לא תיתן לכם את המענה האמתי לשאלה: "מה צריך בשביל עסק שיעבוד כמו שצריך!". 

ובכן עד שתהיה תשובה נחרצת סביר להניח שהרבה עסקים ידשדשו בין כל הניסיונות לענות על השאלות יחד, אולם כדאי מאוד שכבר בתחילת הדרך שלכם בעולם הזה של עסק, מוצרים ומכירות תכירו את הכלי החזק ביותר עבורכם אשר הוא קופה ממוחשבת. תוציאו לכם מהראש את הסטיגמה של הקשה על מקשים רעשניים ופליטת קבלה בצלצול צורם. קופה ממוחשבת היום היא הרבה יותר ממה שאתם חושבים או מכירים, למעשה קופה ממוחשבת היא הדרך הטובה ביותר לקבל תשובות לאותם שאלות ששאלנו בהתחלה. אם כן, נא להכיר: קופה ממוחשבת.

מה היא קופה ממוחשבת ומה היא יכולה לתרום להצלחת העסק שלנו?

כל עסק כיום מתחבט בשאלות כמו "מה מצב המלאי שלי" כמה מכרתי? למי מכרתי?,מה להזמין למלאי ועוד. קופה לעסק קטן ממוחשבת מבוססת מחשב ומכאן שבזכות העובדה הזו אנו יכולים לצאת מנקודת הנחה כי ניתן בעזרת המחשב להפעיל ולנהל דברים נוספים שהם מעבר לפעולת הקופה הסטנדרטית. 

מגוון האפשרויות כמעט ואינו מוגבל אולם נתייחס לקופה ממוחשבת בסיסית ואולי קצת יותר:

  • מכירות – הדבר הבסיסי שקופה עושה היא האקט של המכירה, קופה מבוססת מחשב אף מאפשרת מכירה חכמה יותר ללקוחות שלכם, אם עד עכשיו הלקוח היה מגיע לשלם בקופה הרי שהיום תוכלו להציע לו מוצרים נוספים שיתאימו לו, המוצרים יבחרו אוטומטית על ידי הקופה ועל סמך הרכישות שלו ואופי העסקאות שהוא מבצע, הסיכוי להגדלת המכירה גבוהה הרבה יותר.
  • שיווק – אין מכירות בלי שיווק וקופה ממוחשבת פשוט יודעת לשווק טוב יותר, על ידי הזנת המוצרים, נתוני לקוחות ופרטים נוספים תוכלו בקלות להחליט על מבצעים והנחות ללקוחות שלכם.
  • מלאי – נפוליון אמר שהצבא צועד על קיבתו ובדומה לכך גם העסק צועד על המלאי שלו, כאשר אין מלאי זה לא טוב, כאשר יש עודף מלאי זה גם לא טוב, קופה ממוחשבת היא הכלי הנכון ביותר לניהול המלאי שלכם, אם תעזרו בה לא תישארו עם מדפים ריקים ומצד שני לא יהיה לכם עודף סחורה שתופס לכם מקום ומבזבז לכם כסף.
  • עובדים  ושעות עבודה – במקום שתבזבזו זמן מיותר על ניהול שעות העבודה של העובדים קופה ממוחשבת תעשה זאת עבורכם בקלות. ניהול שעון נוכחות בעזרת הקופה ימנע טעויות חישוב של שכר עובדים.

אז אם קופה ממוחשבת עושה הכול מה אנחנו נעשה כבעלי העסק?

נכון שקופה ממוחשבת היא חכמה מאוד וניתן לעשות אתה מגוון פעולות שמקלות עלינו או במילים אחרות חוסכת לנו זמן. ובזמן שנותר לנו נוכל למכור יותר, לנהל את המערך הבא של העסק שלנו ובקיצור לתת לעסק לעבוד. כותב המאמר שלומי שוורץ.

מאמרים נוספים

מהירות, נוחות ודיוק: כיצד קופות רושמות ממוחשבות תורמות לחוויית לקוח טובה?

הקופות הממוחשבות הופכות להיות נפוצות יותר ויותר בעולם הקמעונאות והמסחר. מערכות קופה ממוחשבות, המשלבות תוכנות, חומרה, תקשורת נתונים וממשקי משתמש דיגיטליים, החלו לחולל שינוי משמעותי בחוויית הקנייה והתשלום של לקוחות. מרגע שהצרכן מגיע לקופה, הוא נחשף לתהליכים שמאפשרים מהירות, דיוק ושקיפות גבוהים יותר.

קרא עוד »

מהו תקן EMV? המדריך המלא לשנת 2024

תקן EMV הוא שיטת אבטחה מתקדמת ונפוצה ברחבי העולם.
מטרתו לקבוע סטנדרט אבטחה גבוה בעת ביצוע עסקאות עם כרטיסי אשראי בבתי עסק ובאמצעות אפליקציות תשלום בטלפון הסלולרי.
EMV (ראשי תיבות של חברות האשראי הבינלאומיות Europay, MasterCrad, Visa) אומץ במדינות רבות כבר לפני מספר שנים,
הוא מקטין באופן משמעותי את התרמיות וההונאות בכרטיסי אשראי, מקנה ביטחון למחזיקי הכרטיס ולבתי העסק,
ומבטיח את המעבר של מדינת ישראל לאמצעי תשלום מודרניים ומתקדמים יותר.

קרא עוד »

קיצור תורים באמצעות מסופון קופה רושמת עם סליקת אשראי

בתי עסק רבים משתמשים בקופה הרושמת שכוללת מסופון סליקת אשראי, מכיוון שזו מאפשרת ליהנות מיתרונות רבים. מאמר זה יצא לבחון את היתרון הבולט ביותר – קיצור תורי ההמתנה. בשורות הבאות נפרט בפניכם את כל המידע החיוני שנוגע למסופון המתקדם ונסביר איך הוא מאפשר להביא לקיצור ההמתנה של הלקוחות בבתי העסק השונים. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו מומחים בנושא.

קרא עוד »

קופות רושמות למכירה – מה חשוב לדעת לפני שקונים קופה רושמת

כל בעל עסק עם ניסיון רב בתחום, מכיר בחשיבות השימוש בקופה רושמת, אבל לא כל אחד יודע מה הם הדברים שחייבים לדעת רגע לפני שבוחרים קופה למכירה. המאמר הנוכחי לקח את העובדה זו צעד אחד קדימה, במטרה לרכז את כל הנקודות החשובות שצריך להכיר בשלבים הראשוניים, כדי שכל בעל עסק יוכל לבחור את הקופה המתאימה לו ביותר.

קרא עוד »

מה החשיבות של מסך אחורי בקופות אוטומטיות וקופות רושמות ?

מסך אחורי בקופה רושמת הוא כלי שימושי וטכנולוגי, אשר בכוחו לשפר את חווית הלקוח, ולסייע לעובדי המכירה לשפר את רמת השירות שהם מעניקים ללקוחות. המטרה המרכזית של מסך אחורי בעמדת מכירה הוא תקשורת ישירה עם הלקוח, אשר מעלה את אמינות העסק.

קרא עוד »

קופה רושמת לחנויות

בעלים של חנות וזקוקים לקופה לחנות? קופה רושמת לחנויות היא הכלי היעיל ביותר לגבייה, שימור ושיווק ללקוחות! היום בכל חנות ניתן להתקין קופה מתקדמת המאפשרת את הגדלת הרווח של החנות על-ידי טיפול מהיר יותר בלקוח המגיע לקופה ובאפשרויות אשר ניתן להציע לו דרך המערכת הממוחשבת של הקופה הרושמת.

קרא עוד »

איך לבחור קופה רושמת לעסק ואיך לבחור את הספק המתאים?

אם יש לכם עסק, בוודאי אתם יודעים כי היום קופה רושמת היא מצרך שאתם לא יכולים לוותר עליו. עם התקדמות הטכנולוגיה בעולם המודרני, בכל התחומים, קופות רושמות הפכו לא רק למוצר לחישוב והנפקת חשבוניות, אלא הרבה יותר מכך. היום בעזרת קופה רושמת ממוחשבת אתם יכולים לבצע ניהול של מועדון לקוחות, מעקב וניהול של המלאי, ניהול עובדים, מבצעים, תשלום בהקפה ועוד מגוון עצום של פעולות נוספות. לכן היום קופה רושמת ממוחשבת הינה מצרך חשוב שיכול לסייע לכל אחד לנהל את העסק בצורה טובה יותר ולכן אל תוותרו על רכישה של קופה כזו. אז איך בוחרים קופה רושמת לעסק? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

קרא עוד »

שעון נוכחות לעסק בשילוב קופה רושמת

בסביבה העסקית המהירה של היום, ניהול זמן יעיל ועסקאות פיננסיות מדויקות חיוניים להצלחה. שילוב של שעון נוכחות עם הקופה הרושמת שלכם, יכול לייעל את התפעול, לשפר את מעורבות העובדים ולפשט את המעקב אחר שעות העבודה ועסקאות המכירה, וכמובן לחסוך לכם כסף.

קרא עוד »

סורק ברקוד לייזר ZONERICH LS-6000

הכירו את ZONERICH LS-6000 סורק ברקוד לייזר, כלי רב עוצמה ויעיל שנועד לייעל את צרכי סריקת הברקוד שלכם. עם הטכנולוגיה המתקדמת והתכונות הידידותיות למשתמש שלו, סורק זה מושלם עבור מגוון רחב של יישומים, החל מניהול קמעונאות וניהול מלאי ועד ללוגיסטיקה ובריאות.

קרא עוד »

האם אפשר לבטל עסקאות בקופה ממוחשבת?

קופות ממוחשבות בעסקים, או מערכות נקודות מכירה (POS) הפכו לחלק מהותי לעסקים מודרניים בישראל. מערכות אלו מאפשרות לעסקים לנהל את המכירות, המלאי ונתוני הלקוחות שלהם ביעילות. בנוסף, הם מספקים נתונים בזמן אמת שניתן להשתמש בהם כדי לקבל החלטות עסקיות מושכלות. עם זאת, שאלה שעולה לא פעם היא האם ניתן לבטל עסקאות בקופה ממוחשבת. במאמר זה, נחקור נושא זה בפירוט ונדון במה כרוך בביטול עסקאות.

קרא עוד »

תשלום באמצעות טכנולוגית NFC

טכנולוגיית ה-NFC נכנסה לחיינו בשנתיים האחרונות ונדמה כאילו היא כאן מאז ומתמיד. לא זוכרים מתי בפעם האחרונה שילמתם עם כרטיס או הסתובבתם עם ארנק? אתם יכולים להגיד תודה ל-NFC 😊 כל מה שרציתם לדעת על הטכנולוגיה ששינתה את העולם במאמר שלפניכם.

קרא עוד »

התאמת סוג המסך של הקופה – למה זה חשוב?

קופה ממוחשבת היא כלי נחשק לכל בעל עסק אשר עובד באופן קבוע עם ביצוע עסקאות ודורש ייעול ללוגיסטיקה, על עובדה זו אין עוררין. לפני שרוכשים קופה ממוחשבת חשוב לענות, תחילה, על השאלה – למה חשוב להתאים את סוג המסך של הקופה?

קרא עוד »

המשמעות של השקעה בקופות רושמות איכותיות עבור העסק שלכם

בכל הנוגע לניהול עסק, קופה רושמת יעילה ואמינה היא מרכיב חשוב שמשמש כיום בתור כלי מרכזי לעיבוד עסקאות, ניהול מלאי ושמירה על רישומים פיננסיים מדויקים. במאמר זה, נפרט ונסביר מדוע כל-כך חשוב לא להתפשר על איכות הקופה הרושמת שמשמשת את העסק שלכם. באמצעות השקעה בקופה רושמת איכותית תוכלו לייעל את התפעול, לשפר את חווית הלקוח, לשפר את אמצעי האבטחה ולהסיר ממכם כל דאגה בנוגע לנושא של עמידה בתקנות המס.

קרא עוד »

מי יוצא היום עם מזומן? על ארנקים דיגיטליים וקופות רושמות

העולם שלנו מהגר לדיגיטל. אנחנו מבצעים שופינג באינטרנט, מתקשרים בווצאפ ומנהלים את חשבון הבנק שלנו באפליקציה בנייד. הלקוחות שלנו עברו אף הם לפעילות מקוונת ומזמן הפסיקו להסתובב עם מזומן. כדי להיות מתואמים עם החדשנות הטכנולוגית וסגנון הצריכה של הלקוחות, חשוב מאוד לעדכן את הקופות הרושמות בעסק כך שיסלקו את כל אמצעי התשלום המתקדמים וגם יסיעו לניהול נכון ומדויק של התקבולים בעסק. קופה רושמת חכמה וארנקים דיגיטליים – כל מה רציתם לדעת.

קרא עוד »

המדריך לפתיחת עסק של משאית מזון (פוד טראק)

כבר משנות ה-50 של המאה הקודמת נכנס טרנד משאיות המזון כשהוא צובר פופולריות רבה. הוא הופיע בתחילה במדינות שונות בארה"ב כמענה לפועלים ועובדי בנייה שנזקקו למזון באופן מהיר ובמחיר נמוך.

התפנית החלה כששפים גדולים נחשפו לסוד הפוד-טראקס ושדרגו אותו לטובת מכירת מזון גורמה מהיר. התוצאה הייתה היסטרית המונים כשניו יורק מנצחת על מהפכת משאיות המזון. עם השנים, אופנת משאית המזון חדרה את גובלות ארצנו והיא הולכת ומתאזרחת באירועים שונים. קיימים מגוון סוגים של משאיות מזון ברחבי הארץ. במדריך הבא: שלב אחר שלב כיצד לפתוח פוד טראק מצליח.

קרא עוד »

סליקת אשראי לעסק באמצעות קופה רושמת – ואיך לבחור מכשיר סליקה

סליקת אשראי בקופה רושמת נעשתה לאחד התחומים החמים במסחר. צרכנים רבים לא מסתובבים עם מזומן ומבצעים חלק ניכר מהרכישות שלהם באשראי. בחלקם הגדול, הם מעדיפים להצביע ברגליים מול חנויות המקבלות גם תשלום בכרטיס אשראי, לפיכך, אם הקמתם עסק ושכרתם חנות, מכשיר סליקת אשראי חייב להיות היעד הבא שלכם. כיצד מממשים אותו?

קרא עוד »

8 טיפים לשימור לקוחות בעסק

עבור בעלי עסקים, שימור לקוחות הוא קריטי להצלחת העסק ולהבטחת צמיחתו. גיוס לקוחות חדשים חשוב מאוד לצמיחת העסק, אך שמירה על הלקוחות הקיימים עשויה להיות קריטית להבטחת תזרים הכנסות קבוע ועלויות שיווק של העסק. במאמר זה נתייחס נציג טיפים שונים בעזרתם ניתן לשמר לקוחות תוך הבטחת שביעות רצונם ונאמנותם.

קרא עוד »

פתרונות תשלום וניהול סביבה קמעונאית

כדי לנהל סביבה קמעונאית מוצלחת המסתייעת בפתרונות תשלום מתאימים, נדרשים כמה עוגנים. סביבה קמעונאית פירושה עסק, הן פיזי והן וירטואלי. עסק מצליח הוא כזה שמשרת כמה שיותר לקוחות, גובה תשלום מתאים עבור השירותים או המוצרים וכמובן מפרנס את העובדים בו ומייצר רווחים לבעליו.

קרא עוד »

ניהול ספרים באמצעות קופה ממחושבת

התנהלות עסקית נכונה מחייבת אחזקה של קופה רושמת בעסק, מעקב הדוק אחר עמידה ביעדים בנוסף למציאת דרכים נוספות עבור ייעול העסק. ניהול ספרים הוא חובה על פי חוק הוראת ניהול ספרים. על פי הרישומים ניתן גם לזהות את יעילות וריווחיות העסק. ריכזנו לכם כאן מידע בנושא, בתור בעלי עסק הפועלים עבור ייעול העסק, אתם צריכים להכיר את האפשרויות לקופה ממוחשבת מאפשרת.

קרא עוד »

קופות רושמות בענן

קופות רושמות כבר אינן חייבות להיראות כמכונת תשלום עם לחצנים פיזיים ומגירה נפתחת. כיום, קופות רושמות יכולות להיות אפליקציה לכל דבר ועניין. הכירו את הקדמה החדשנית של עולם המסחר: קופות רושמות בענן. קראו על שיטת הרישום בענן, על היתרונות וגם: איך זה עובד. קופה רושמת בענן, כל מה שרציתם להתעדכן.

קרא עוד »

עצמאות כלכלית – כל אחד יכול

הביטוי 'עצמאות כלכלית' הינו ביטוי חזק ובעל עוצמה. להיות בעל עצמאות בכלל ובעל עצמאות כלכלית הינו מהלך שלא כל אחד יכול לו, אולם אין כמו להיות בעל עסק עצמאי, אדון לגורלך: להיות עצמאי ואחראי על כמות ההכנסות וההוצאות.

החלום יפה, אבל המציאות בשטח היא שבעלי עסקים רבים נופלים בשלבים שונים של חיי העסק בשל התנהלות כלכלית שגויה. יש לי רעיון לעסק, איך אוכל להשיג עצמאות כלכלית מתוך אסטרטגיה חכמה על מנת להקטין את הסיכויים לכישלון? אנחנו כאן עם מידע רלוונטי לכל מי שרוצה לבעוט בתלות ורעב לעצמאות כלכלית

קרא עוד »

כל היתרונות של עמדות מכירה ניידות

פודטראק, עגלות קפה ועוד דוכנים מהסגנון הזה הפכו להיות מוקדי מכירה אפקטיביים בשנים האחרונות ומעניקים מענה של מזון מהיר במינימום עלות ללא תשלום על שכירות או קניית נכס עבור עסק הסעדה מסודר.

קרא עוד »

3 טיפים לייעול העסק שלך

העולם העסקי מייצר תחרות בלתי מתפשרת שקובעת נורמות עסקיות קשוחות לבעלי חברות וארגונים בתחומים שונים. אפשר לנסח זאת כך: או שאנחנו מתקדמים או שאנחנו מדדים מאחור. מסתבר שאתם מעדיפים את האופציה הראשונה. אנו מאמינים בשינויים מינוריים ליצירת התייעלות גדולה שתוביל לשינוי חיובי במאזן הרווחים. לפניכם טיפים שנוסו בחברות מובילות והוכחו כשינויים המייצרים רווחיות בטווח הקצר והארוך. קראו את עצות מומחי הכלכלה והייעוץ העסקי להתייעלות העסק שלכם.

קרא עוד »

כלים לסיוע ברישום הכנסות לעסק

רישום הכנסות בעסק מהווה חלק אינטגרלי מפעילות עסקית תקינה. כדי ליצור מאזן נכון שיוביל לייעול ומינוף העסק יש להקפיד על רישום חשבונאי מדויק.
חישוב מדוקדק של הכנסות מול הוצאות בעסק ובניית גרף עסקי המציג את תנודתיות הרווח וההפסד באופן חודשי הם פעילויות בסיסיות עבור ניהול תקין של עסקים בכל סדר גודל.
מעוניינים לייעל את צורת רישום ההכנסות בעסק? ריכזנו לפניכם את הכלים היעילים ביותר בעסק לרישום הכנסות.

קרא עוד »

התנהלות עסקית נכונה בעזרתן של קופות חכמות

העולם לקראת שינוי מהפכני. חדשני. חכם. טלפון חכם, בית חכם – כל אילו שירותים טכנולוגיים שעם הזמן הופכים להיות חלק אינטגרלי משגרת החיים שלנו.
שאלתם את עצמכם היכן החכמה הטכנולוגית פורצת דרך עבור עסקים, חברות וארגונים?
ובכן, גם ארגונים ועסקים שונים כבר מבינים שכדי להרוויח חובה להיות ראשונים בתחום וכדי להיות ראשונים בתחום אין אופציה אחרת מלבד שימוש בטכנולוגיה חכמה.

קרא עוד »

קופה רושמת חכמה לפיצריה | מחשב קופה לפיצריה

פיצריות הן מסעדות המזון המהיר הפופולריות ביותר בישראל, חלקן משתייכות לרשת ידועה ופועלות בדרך של זכיינות וחלקן בבעלות פרטית, ורוב העסקים מציעים מכירה של פיצות במקום ומשלוחים.

כל פיצריה חייבת קופה רושמת ממוחשבת איכותית ומתקדמת, לכן כדאי לדעת כי חברת ג'יי. פי. טרייד מספקת מגוון פתרונות איכותיים לפיצריות בפרט ולמסעדות המזון המהיר בכלל.
כל הקופות הממוחשבות מגיעות עם תוכנה ייעודית הכוללת פונקציות ומודולים ייחודיים המבטיחים יתרונות רבים לפיצריות, ופתרון מלא ומקיף לסגנון העבודה בעסק המבוסס בין היתר על משלוחים.

קרא עוד »

קופה לעגלת קפה

בשנים האחרונות החלו לצוץ עגלות קפה ברחבי הארץ כמו פטריות אחרי הגשם.

ללא ספק משבר הקורונה הביא להתפתחות עגלות הקפה, והטרנד צפוי ללוות אותנו בשנים הבאות.

קרא עוד »

קופה למספרה ולמעצבי שיער

מקימים מספרה? מספרים לקוחות בבית? אתם צריכים קופה!
ספרית? מחפשת קופה רושמת לעסק שלך?

ענף עיצוב השיער והספרות בישראל מתפתח עם השנים, ולאחר משבר הקורונה נפתחו לא מעט מספרות חדשות ברחבי המדינה.

בתחום הספרות בישראל יש אלפי עסקים, בעיקר מספרות קטנות ובינוניות בהן מעסיקים עד חמישה עובדות ועובדים.

קרא עוד »

קופה לקוסמטיקאית (קליניקה ביתית) פדיקור מניקור גבות טיפולי יופי

במדינת ישראל יש אלפי עסקים בתחום הקוסמטיקה וטיפולי היופי, לרבות מניקור, פדיקור, עיצוב גבות ועוד.

נשים רבות פותחות קליניקה פרטית וביתית המאפשרת להן לעבוד בנוחות וללא הוצאות קבועות כמו שכר דירה וארנונה.

יש לא מעט יתרונות לפתיחת הקליניקה בבית עבור קוסמטיקאיות, אך יש לנהל את העסק הקטן בצורה חכמה ונכונה, ובהתאם לחוק ולתקנות.

קרא עוד »

תשלום עי" ביט לעסקים ללא הגבלה

מהפכת התשלומים של ביט הגיעה כעת גם לעסקים.

ביט (BIT) היא אפליקציית תשלומים המאפשרת להעביר כספים בקלות ובקליק מהיר, האפליקציה מיועדת לכל האנשים, ללא תלות בבנק אליו משתייכים וללא תלות בסוג כרטיס האשראי שמחזיקים.

קרא עוד »

שאלות ותשובות על תקן EMV

עוברים ל-EMV, התקן החדש לכרטיסי אשראי.
בנק ישראל מקדם את המעבר לכרטיסי אשראי מתקדמים עם שבב אלקטרוני ולתקן EMV המבטיח רמת אבטחה גבוהה מאוד בביצוע עסקאות שונות בבתי עסק או מרחוק.

קרא עוד »

קופה חכמה לפיצוציות / קיוסקים – מהי הקופה הכי טובה עבור קיוסק?

מתכננים לפתוח קיוסק או פיצוציה? מעוניינים לשדרג את הפיצוצייה שלכם ולהוסיף קופה רושמת מתקדמת וחכמה לייעול העבודה בעסק?

פנינו למומחים של ג'יי. פי. טרייד, החברה המתמחה בפתרונות למיכון ולניהול משרדי, בדגש על קופות חכמות ומתקדמות טכנולוגית, וקיבלנו מהם דגשים וטיפים לבחירת קופה חכמה לפיצוציות ולקיוסקים.

קרא עוד »

מהו פין פד?

פין פד הוא מסוף אשראי נייח המתאים לעסקים עצמאיים מחובר לקופה ממוחשבת כמוצר משלים לקופות רושמות ממוחשבות שלהן אין קורא כרטיסי אשראי מובנה.

המסוף מותאם לסליקת כרטיסי אשראי בכל בתי העסק.

יש לציין כי המסוף הקומפקטי לסליקת אשראי מותאם לסליקת כרטיסים בתקן EMV, המכשיר עצמו מגיע עם מבנה ארגונומי ומציע ממשק ידידותי ונוח למשתמש באמצעות מסך טאצ'.

קרא עוד »

קופה רושמת (חכמה) וממוחשבת למשאית מזון / פוד טראק

בשנים האחרונות ניתן לראות עוד ועוד משאיות מזון, המכונות פוד טראק, בפסטיבלים, באירועים גדולים וגם ברחובות מרכזיים.

כדאי לדעת כי התפרצות נגיף הקורונה והסגרים הממושכים שפגעו אנושות בעולם המסעדנות בארץ, כמו גם ברחבי העולם, הביאו לטרנד חדש בעולם הקולינריה המקומי, ולא מעט משאיות מזון החלו לצוץ בכל מקום.

קרא עוד »

כרטיסי אשראי – כל מה שרציתם לדעתם

כרטיס אשראי, באנגלית Credit Card, הוא כרטיס חיוב המשמש כאמצעי תשלום חליפי ונוח למזומנים ולשיקים.

המחוקק הסדיר את נושא השימוש בכרטיסי אשראי בחוק שירותי תשלום.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל, למעלה מ-84% ממשקי הבית בארץ מחזיקים בכרטיס אשראי אחד לפחות,

כאשר השימוש בכרטיסי החיוב נפוץ יותר אצל הציבור היהודי בהשוואה לציבור הערביכרטיס אשראי, באנגלית Credit Card, הוא כרטיס חיוב המשמש כאמצעי תשלום חליפי ונוח למזומנים ולשיקים.

המחוקק הסדיר את נושא השימוש בכרטיסי אשראי בחוק שירותי תשלום.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל, למעלה מ-84% ממשקי הבית בארץ מחזיקים בכרטיס אשראי אחד לפחות,

כאשר השימוש בכרטיסי החיוב נפוץ יותר אצל הציבור היהודי בהשוואה לציבור הערבי

קרא עוד »

מסוף פינפד תקן EMV

בנק ישראל החליט לאמץ את תקן EMV במערכות התשלומים וסליקת כרטיסי האשראי התקן פותח על ידי חברות האשראי הגדולות והמובילות בעולם כמו ויזה, מאסטרקארד, יורופיי,

קרא עוד »

מהו מסופון אשראי עצמאי?

מהו בדיוק המסופון האשראי הנייד?

אילו סוגים יש?

איך בוחרים נכון מכשיר מתקדם ואיכותי לבית העסק ואיך המכשיר עובד?

צוות המומחים של חברת ג'יי. פי. טרייד הכין עבורכם מדריך הדרכה ויעוץ בנושא.

קרא עוד »

קופות רושמות ומסופי אשראי עם תקן EMV

מחפשים קופה רושמת ממוחשבת או מסופי אשראי התומכים בתקן האבטחה EMV?

אם כן, כדאי לכם להתייעץ עם המומחים של חברת ג'יי. פי. טרייד (כספרית)!

החברה המובילה בישראל לפתרונות מתקדמים ואיכותיים למיכון ולניהול עסקי, ללא פערי תיווך וישירות מהיבואן לצרכן.

קרא עוד »

מחירי קופה חכמה לעסק?

מהם מחירי קופה חכמה לעסק? המחיר הוא פרמטר שעשוי להיות הפרמטר המרכזי מבחינתכם. הרי לכל בעל עסק יש את התקציב שעומד לרשותו לצורך רכישת קופה

קרא עוד »

האם כדאי לרכוש קופות חכמות לעסק יד שניה?

לא מעט בעלי עסקים אינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש קופה חכמה לעסק. אך הם מבינים עד כמה קופות חכמות לעסק יכולות לסייע ולעזור בעתיד הקרוב והרחוק. אך זה לא אומר שאותם אנשים צריכים לוותר על האפשרות הזאת. אותם בעלי עסקים יכולים לחפש קופה חכמה לעסק יד שניה על מנת לא לחרוג מהתקציב. אך האם קופה חכמה משומשת באמת יכולה לסייע?

קרא עוד »

עומדים להקים עסק? טיפים חשובים לניהול עסק

אף אחד לא נולד כאשר הוא ידע כיצד לנהל עסק. ניהול עסק זוהי משימה לא קלה, בטח אם בעסק נמצאים גם עובדים שונים. אך בחלק לא קטן מהמקרים לא תהיה לכם הזדמנות להתחיל ללמוד את העולם הזה. בסיטואציות שונות תמצאו את עצמכם נכנסים אל תוך הנעליים הגדולות. לכן אם תקראו את המאמר הבא, תוכלו לקבל כל מיני טיפים חשובים לניהול מוצלח. לא משנה אם העסק שלכם הוא עסק קטן או אולי דווקא יש לכם עסק גדול.

קרא עוד »

מחיר קופה רושמת לעסק קטן – כמה זה יעלה לכם?

כל בעל עסק יכול ואף צריך להיעזר בקופה רושמת לעסק קטן, אבל,
עסקים קטנים צריכים להיות מאוד זהירים עם ההוצאות שלהם.

אף בעל עסק קטן לא יכול לקפוץ מעבר לתקציב שעומד לרשותו.
מהסיבה הזאת כל הוצאה תהיה כזאת שנבדקת באופן קפדני ומדוקדק.

קרא עוד »

מדוע כדאי לכם לרכוש קופת מחשב לעסק?

מתלבטים האם כדאי לכם לרכוש קופת מחשב לעסק? אנו בהחלט מבינים את ההתלבטות שלכם. הרי כל הוצאה כזאת או אחרת באה על חשבון הוצאות אחרות. לכן כאשר אתם מבצעים הוצאות הקשורות לעסק חובה להיות מאוד זהירים. אך עדיין למרות שהעלויות לא נמוכות, קופה ממוחשבת עשויה להיות פרמטר קריטי. מהם היתרונות שתוכלו להשיג על ידי רכישת קופה שכזאת? אנו כאן על מנת להציג לפניכם את כל היתרונות השונים. כך שתגיעו לרגע האמת לא יהיה לכם מקום לספק.

קרא עוד »

קופות רושמות ניידות

קופות רושמות ניידות של “כספרית” מהוות פתרון אידאלי עבור הרבה מאוד עסקים, מציעות להם אופציות נוחות לתשלום ומשפרות את ההתנהלות הכללית של העסק. קופות רושמות ניידות “כספרית”

קרא עוד »

השכרת קופה ממוחשבת

השכרת קופה ממוחשבת היא אחד הצעדים היותר נבונים שתוכלו לעשות למען תפקוד תקין ויעיל של העסק שלכם. עבור השכרת קופה ממוחשבת יהיו השלכות מרחיקות לכת על ניהול כלל העסק, בכל עסק.

קרא עוד »

קופות רושמות לעסק

רוצים לעשות סדר בהכנסות שלכם בעסק? מוצאים את עצמכם מעבירים מידע מתוך דפים אל המחשב? זה הזמן שתעברו לנהל את כל העסק עם מחשב אחד

קרא עוד »

קופה ממוחשבת לעסק

חולמים על קופה מקצועית לעסק שלכם? היום קל יותר מתמיד להגשים את החלום הזה ולהחזיק קופה ממוחשבת לעסק במחירים המתאימים לכל תקציב! במקום לקנות קופה

קרא עוד »

קופה רושמת לעסק

העסק שלכם מוכר מוצרים פרונטלית? קופה רושמת לעסק היא הדרך הטובה ביותר לשפר את היעילות מול הלקוחות שלכם! לכל אמצעי תשלום שהלקוח מציג לכם, יש

קרא עוד »

קופות רושמות ממוחשבות לעסק

הקופה הרושמת הממוחשבת היא אחת ההמצאות הגדולות ביותר לתחום הקמעונאות! היא משלבת בין טכנולוגיה מתקדמת לבין יכולות גבייה ושיווק שלא היו קיימות לפני כן. אם

קרא עוד »

קופה רושמת ממוחשבת

החלטתם לפתוח חנות? מתכננים למכור פרונטאלית ללקוחות? אתם חייבים שתיהיה לכם קופה רושמת ממוחשבת! הקופה הרושמת הממוחשבת היא הכלי החזק ביותר היום לגביית תשלום מלקוחות

קרא עוד »

קופה רושמת ממוחשבת

האם קופה רושמת ממוחשבת רושמת יותר? התשובה היא בוודאות כן! קופה רושמת ממוחשבת מספקת כלים חישוביים ושיווקיים מצויינים ומאפשרת לעבוד מול מספר לקוחות גדול בצורה יעילה ומהירה. הקופה הממוחשבת היא למעשה כמו עוד עובד בחנות או בבית העסק אשר מבצע פעולות מהירות וחיוניות לעבודה מול הלקוחות שלכם. באמצעות השימוש בקופה ממוחשבת, ניתן לספק שירות ליותר לקוחות בזמן קצר ולתת להם מענה מהיר לכל שאלה או בעיה.

קרא עוד »

קופת מחשב

הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה כמעט לכם תחום והיום היא נמצאת גם בחנויות ובבתי העסק אשר מספקים שירות פרונטלי ללקוחות. באמצעות קופת מחשב, ניתן לבצע מגוון פעולות המאפשרות

קרא עוד »

קופות רושמות להשכרה

קופה רושמת היא כלי חשוב ביותר לכל בית עסק. אך למרות זאת, ישנם לא מעט בתי עסק אשר קופה רושמת אינה משרתת אותם בכל יום, מכיוון שהעסק שלהם עובד בתקופות עונתיות או לתקופות מוגדרות מראש. במקרה זה, ניתן לשכור קופה רושמת ולהינות מכל הכלים המקצועיים ביותר שבית עסק נהנה מהם ביום יום. בדרך זו, ניתן לבצע תקבול של תשלומים באופן מלא, לחייב באשראי, במזומן ולהוציא חשבוניות מודפסות בצורה קלה ונוחה.

קרא עוד »

קופה רושמת קטנה

כל חנות או בית עסק רוצים שיהיו להם לקוחות מרוצים ולקוחות חוזרים. כאשר בעל העסק או מנהל העסק עסוק כל היום בהתנהלות מול לקוחות, קשה מאוד לבצע שימור לקוחות תוך כדי עבודה. באמצעות קופה רושמת קטנה, שימור לקוחות הוא בהחלט אפשרי!

קרא עוד »

קופה ממוחשבת חכמה

ניהול עסק יכול להיחשב כמשימה לא פשוטה בכלל, לצד לא מעט מטלות ומשימות, מחויב בעל העסק להיות לכאורה עם היד על הדופק במשך זמן בלתי מוגבל. בין המשימות המדוברות, מחויב בעל העסק לפקד על ניהול ותפקוד תקין של העסק ולתת את תשומת ליבו ללקוחות, הכנסות ,הוצאות, סחורות ומשכורות לעובדים. כאשר אחד מהנושאים הללו לא מטופל, העסק הנבנה במשך שנים עלול להיפגע ומאידך, אם יש קופה ממוחשבת, יש מי שיכול לקחת על עצמו קצת מן המטלות הרבות ולשמר את תפקודו של הארגון/ עסק.

קרא עוד »

ניהול קופה רושמת

אם הנכם בעלי עסקים והקופה שלכם מיושנת, המאמר הזה נועד עבורכם. גם אם אתם פותחים עסק חדש ורוצים כי הכול יתנהל כשורה, הגיע הזמן להיצמד

קרא עוד »

דוגמאות לקבלות

דו"חות הקופה הרושמת – כספרית/ קופה רושמת מדפיסה דו"חות כספיים לפי מחלקות, קודים , קופאים/יות, פריטים ועוד!
מדפיסה דו"חות בעברית סיכום ביניים X, סיכום סוף יום Z סיכום מצטבר אוטומטי סיכום תקופתי (לדוחות מע"מ) ועוד.
מדפיסה דו"חות וסיכומים יומיים של עסקאות בכרטיסי אשראי

קרא עוד »

תוכנה לניהול עסק

ג'יי. פי. טרייד מציעה פתרונות תוכנה לניהול חשבונות. בלב ליבו של העסק ישנה תוכנה לניהול עסק שאמורה להקל על כל התחום של ניהול קופה. אנו מציעים לכם תוכנת ניהול עסק פשוטה ויעילה.

קרא עוד »

סליקת אשראי

אם אתם מעוניינים לבצע סליקת אשראי בחנות שלכם אך חשים שמערך הקופות הרושמות שלכם מסובך, מבוסס על תוכנות ישנות וכל השכנים שלכם בקניון או ברחוב כבר מזמן עקפו אתכם טכנולוגית, התחושות שלכם אינן מטעות אתכם. קופה רושמת עם מנהל SAP כבר מזמן שייכת לעידן העבר.

קרא עוד »

קופה ממוחשבת לחנויות

מי מכם מאס לשמוע את כפתור המקלדת בקופה שנשמע כמו כפתור של מחשב ישן? חשבתם לעבור להקליד על המסך? אנו גאים להציג קופה ממוחשבת עם מסך מגע.

קרא עוד »

קופות רושמות מובחרות

אם גם אתם מעוניינים לשדרג את הקופה הרושמת בבית העסק, אנו שמחים להציג קופות רושמות ממוחשבות עם מסך מגע. קופות אלו חוסכות לכם מקום למקלדת ומתאפיינות ב- תמונת מסך איכותי וצבעוני שעושה אותו לקריא, ברור, וכזה שתענוג להביט בו ולעבוד מולו. קופה ממוחשבת עם מסך מגע מאפשרת לכם גם ליהנות מזיכרון פנימי, מעבר מאד יעיל ממסך למסך, ותפעול קל ומהיר בזמן אמת מול הלקוח. פירושו של דבר הוא שתמיד קל מאד יהיה לכם להכשיר עובדים חדשים ולהניע תהליכים בחנות המשודרגת.

קרא עוד »

קופת מסך מגע

קופת מסך מגע מייעלת תהליכים והופכת את תהליך הגבייה למהיר וקל גם לכם נמאס לצפות במסך הירוק והקטן בחנות? זקוקים לקופה רושמת שתיראה כמו טלוויזיה

קרא עוד »

בחירת קופה לעסק

בחירת קופה לעסק מחייבת בחינה רצינית ושיקול דעת על מנת שאכן הקופה שתבחרו תתאים לצרכים ולאופי העבודה שלכם. אולם לא אחת אנו מבינים כי קבלת

קרא עוד »

סליקת אשראי באינטרנט

זוכרים את הימים בהם כשהיינו צריכים לקנות מוצר כלשהוא היינו יוצאים מהבית, נכנסים לרכב ועומדים בפקקים או הולכים ברגל, נכנסים לחנויות ומשווים מחירים ובסופו של

קרא עוד »

יסודות העסק קופה ממוחשבת

קופה ממוחשבת הפכה בשנים האחרונות להיות אחת מאבני היסוד בהקמת העסק, לא עוד קופה שמחשבת עודף ללקוח, היום קופה ממוחשבת ממש מנהלת את העסק והרבה מעבר

קרא עוד »

לא קל לנהל עסק

ניהל העסק הוא הרבה יותר מאשר מכירת המוצר או החלפת תקול באחר, ניהול עסק כיום כולל מעקב לקוחות, מעקב חשבונאי שכולל את חישובי ההוצאות, ההכנסות, ניהול מלאים וניהול עובדי העסק.

קרא עוד »

מקימים עסק או משדרגים עסק קיים

קופות ממוחשבות הן הרבה מעבר למה שהיה נהוג לחשוב עד לא מזמן, קופות ממוחשבות הן מרכז הפעילות של העסק, יש שידמו אותן ללב הפועם. ממש לא משנה אם אתם בעלי עסק קטן או רשת חנויות ענפה, קופות ממוחשבות הפכו להיות הכלי היחידי הבלתי מעורער שמאפשר לכם ניהול תקין ואיכותי של העסק שלכם. אם בעבר היחסית לא רחוק שימשו קופות ממוחשבות למניעת גנבה של עובדים או טעויות חישוב הרי שכיום קופות ממוחשבות הן הפתרון המושלם לניהול עסק על כל מרכיביו החל מההתחשבנות מול הלקוחות, ניהול מלאי העסק, ניהול ספקים, ניהול שעות עבודה והפקת דוחות להנהלת חשבונות.

קרא עוד »

החלפת מדפסת מובנת בקופות של פיוניר

לא רק קלות ההפעלה של קופות ממוחשבות אלא גם התחזוקה חשובה. קופות ממוחשבות כבר מזמן הפכו להיות אלו שמכתיבות לנו את ההתנהלות מול הלקוחות. הן הפכו להיות מעין מנהלות לבית העסק שלנו, בקופות ממוחשבות אנו מצד אחד מנהלים מלאי, מכירות ואת הלקוחות עצמם ומצד שני יש גם צורך בתחזוקה שוטפת על מנת שהן ימשיכו לתת לנו מענה כשצריך. כיום הקופות הממוחשבות מבוססות מחשב PC לכל דבר והטיפול בהן הינו יחסית קל. אולם יש קופות קלות עוד יותר לתחזוקה והן הקופות של חברת PIONEER מסדרת S-line.

קרא עוד »

איך להשיג עוד לקוחות?

כל עסק מבוסס על 3 עקרונות בסיסיים, הראשון הוא כמובן המוצר אותו מוכרים, צריך שתהיה דרישה עבורו, השני הוא הניהול, עם ניהול טוב העסק עובד

קרא עוד »
דילוג לתוכן